herb BIP - Urząd Gminy Słupsk

www.gminaslupsk.pl

Zawiadomienie Wójta Gminy Słupsk. Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 15 września 2017 roku wydana została decyzja znak OS.6220.14.8.2017 o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą "Budowie zespołu paneli fotowoltaicznych o mocy do 25 MW na części działek nr 181/2 i 189/17 w obrębie Strzelino w gminie Słupsk, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą"

OS.6220.14.9.2017

ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY SŁUPSK

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 15 września 2017 roku wydana została decyzja znak OS.6220.14.8.2017 o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą „Budowie zespołu paneli fotowoltaicznych o mocy do 25 MW na części działek nr 181/2 i 189/17 w obrębie Strzelino w gminie Słupsk, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”, na wniosek złożony przez Markul Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2, 83-340 Sierakowice. Decyzja została wpisana pod Nr 42/2017 w publicznie dostępnym wykazie danych - https://system.sios.pl/search. Jednocześnie zawiadamiam o możliwości wglądu do dokumentów opiniujących w przedmiotowej sprawie wydanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku.

Udostepnianie informacji w przedmiotowym zakresie, pok. Nr 11 w budynku „B” Urzędu Gminy w Słupsku, w godzinach 8:00 - 15:00.

Zawiadomienie umieszcza się:
1. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34
2. na tablicy ogłoszeń w miejscowości Strzelino;
3. na stronie internetowej http://bip.gminaslupsk.pl https://system.sios.pl/search - Nr 42/2017 (data zamieszczenia 15.09.2017r.)

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Stawiszyński 15-09-2017 14:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marcin Leśniak 15-09-2017
Ostatnia aktualizacja: - 15-09-2017 14:10