Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Redzikowo
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony powyżej 60 000 euro. IG-341/15/07. Rozbudowa głównego budynku Urzędu Gminy w Słupsku!

IG-341/15/07 Słupsk 20.03.2007r.

G M I N A S Ł U P S K
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej powyżej równowartości 60 000 EURO
realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:

„Rozbudowa głównego budynku Urzędu Gminy w Słupsku”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej (pełna wraz z projektem budowlanym) znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13 – cena 80,00 zł.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73.
3. Przedmiot przetargu obejmuje rozbudowę głównego budynku Urzędu Gminy w Słupsku (CPV: 45215000-7).
4. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa (dostępna w siedzibie Zamawiającego) oraz przedmiar robót.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości 20%.
7. Termin wykonania zamówienia: do 12.12.2007r.
8. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w
szczególności:
a) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie
pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną lub przebudowę o
wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
b) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
- posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w
branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej.
- są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
c) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
9. Zamawiający żąda wadium w wysokości 7 000 zł (siedem tysięcy złotych).
10. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
11. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Danuta Terpiłowska - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 54) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
12. Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
13. Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 24 kwiecień 2007r., o godz. 1300.
14. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24 kwiecień 2007r., o godz. 1315 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
15. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/rozbudowaUG/pelnaSIWZ.pdf

Pod poniższym adresem dostępne sa przedmiary robót (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/rozbudowaUG/branzaBUDOWLANA.pdf
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/rozbudowaUG/branzaELEKTRYCZNA.pdf
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/rozbudowaUG/branzaWOD-KAN.pdf

INFORMACJA O SPOTKANIU!

Słupsk 13.04.2007r.

IG-341/15-2/07

Wszyscy Wykonawcy

INFORMACJA O SPOTKANIU

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej równowartości 60 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na rozbudowę głównego budynku Urzędu Gminy w Słupsku. Znak sprawy IG-341/15/07.

Gmina Słupsk reprezentowana przez Wójta Gminy jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu informuje, że w oparciu o art. 38 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” informuje o spotkaniu wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Spotkanie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa34, 76-200 Słupsk, o godz. 10.00, dnia 17.04.2007r (wtorek).
W celu sprecyzowania zakresu zamówienia Zamawiający zwraca się do Wykonawców z prośbą o niezawodne przybycie.

WYJAŚNIENIA DO SIWZ

Słupsk 23.04.2007r.

IG-341/15-3/07

Wszyscy Wykonawcy

WYJASNIENIE DO SIWZ ORAZ PRZESUNIĘCIE TERMINU SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej równowartości 60 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na rozbudowę głównego budynku Urzędu Gminy w Słupsku. Znak sprawy IG-341/15/07.

Gmina Słupsk reprezentowana przez Wójta Gminy jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu w oparciu o art. 38 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” udziela wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
W oparciu o przesłane zapytania oraz przedstawione wnioski na spotkaniu Wykonawców w Urzędzie Gminy w Słupsku w dniu 17.04.2007r., w kosztorysie ofertowym Wykonawcy zobowiązani są dodatkowo wycenić:

Roboty elektryczne:
- wykonanie instalacji p. poż. z centralą w pokoju nr 4 (oddzielnej dla budynku głównego),
- wykonanie instalacji alarmowej w pokoju nr 4 (oddzielnej dla budynku głównego),
- lokalizacja szafy teleinformatycznej w pokoju nr 4 połączona z serwerem budynku Gminy,
- lokalizacja nowej centrali telefonicznej w pokoju nr 4,
- pomiędzy pomieszczeniami serwerów należy ułożyć 2 kable UTP w tym celu należy pomiędzy budynkami we - wspólnym wykopie ułożyć rurę AROT 50mm,
- do kalkulacji należy przyjąć okablowanie instalacji strukturalnej kablem kat. 6, dł. kabla– 1972mb,
pozostałe materiały przyjąć w ilościach podanych w załączonej do specyfikacji tabeli,
- osprzęt sieciowy kategorii 6,
- przełącznik sieciowy 10/100 z uplinkiem 2 x 1 GB - zarządzalny.

Roboty budowlane:
- Łazienka dla osoby niepełnosprawnej jest zlokalizowana na parterze – pomieszczenie nr 7 - skalkulować
ruchome wsporniki przy umywalce oraz w.c. ze stali nierdzewnej,
- w pokojach biurowych należy policzyć panele (podłogowe panele – klasy AC – 5 o grubości 12 mm z V-
fugą). W komunikacji, archiwum, maszynowni, pomieszczeniach socjalnych oraz w.c. - gres,
- okładziny wewnętrzne podłogowe i ścienne należy przyjąć z oferty NOWA GALA SL (glazura o wymiarach 25
cm * 35 cm),
- Balustrady zewnętrzne mają być takie jak na starym budynku Urzędu Gminy (dopasować długością z
projektu),
- w archiwum regały metalowe na trzech ścianach wysokie do sufitu.

Ponadto w zakresie sieci telefonicznej szczegółowe wyjaśnienie Zamawiający prześle w dniu 24.04.2007r.

W związku z powyższym zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 38 ust. 6 następuje przedłużenie terminu składania ofert. Nowy termin na składanie ofert w niniejszym postępowaniu wyznacza się na dzień – 30.04.2007r., do godz. 12.00. Jednocześnie informujemy, że wszystkie postanowienia powołane w SIWZ związane z terminem do składania ofert, będą podlegały nowemu terminowi, w szczególności takie jak:
1) aktualność dokumentów określona w SIWZ,
2) termin wniesienia wadium,
3) termin otwarcia ofert, który ustala się na dzień: 30.04.2007r. o godz. 12.15.

WYJAŚNIENIA DO SIWZ!

Wszyscy Wykonawcy

WYJASNIENIE DO SIWZ ORAZ PRZESUNIĘCIE TERMINU WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej równowartości 60 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na rozbudowę głównego budynku Urzędu Gminy w Słupsku. Znak sprawy IG-341/15/07.

Gmina Słupsk reprezentowana przez Wójta Gminy jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu w oparciu o art. 38 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” udziela wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

I. W zakresie sieci telefonicznej należy przyjąć:

1. Cyfrowa centrala CCT – 1668.L – SLICAN:
1) Podstawa 40 numerów w tym:
a) 40 analogowych wewnętrznych,
b) 1 cyfrowych CTS,
2) Wyposażenie 0 linii cyfrowych ISDN BRA (2B+D),
3) Wyposażenie 6 linii miejskich analogowych,
4) Modem zdalnego zarządzania – STANDARD,
5) 9 zapowiedzi słownych DISA,
6) Zasilanie awaryjne – brak,
7) Bufor zdarzeń 100.000,
8) Programy BilingMAN i ConfigMan.
2. Aparaty telefoniczne bezprzewodowe Panasonic KX-TG7100 – 30 szt.,
3. Aparaty telefoniczne Alantel – 6 szt.,
4. Aparat telefoniczny – fax – Panasonic KX-FP207-320 – 1 szt.

II. W zakresie robót sanitarnych należy przyjąć:

1. 19 grzejników typu:
- 11/600/1000 - 1 szt.,
- 22/600/1100 – 1 szt.,
- 22/600/700 – 2 szt.,
- 22/600/800 – 5 szt.,
- 11/600/600 – 3 szt.,
- 22/600/1000 – 1 szt.,
- 22/600/900 – 5 szt.,
- 11/300/500 – 1 szt.
2. Głowice w ilości 19 szt.
3. Podgrzewacze w ilości 4 szt.
4. Urządzenia takie jak umywalka i miska ustępowa dla osób niepełnosprawnych wraz z uchwytami ruchomymi należy zamontować w łazience - pomieszczenie nr 7 (łazienka kobiet).

Ponadto Zamawiający informuje Wszystkich Wykonawców, że zostaje przedłużony termin Wykonania przedmiotu umowy z 12.12.2007r., na nowy termin do 30.05.2008r – pkt. 6 SIWZ otrzymuje nowe brzmienie:
„Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30 maja 2008r.”

W związku z powyższym zostaje zmienione etapowanie wynagrodzenia i paragraf 12 ust. 9 wzoru umowy – zał. 5 do SIWZ - otrzymuje nowe brzmienie:

„9. Strony ustalają, że należność za przedmiot umowy zostanie uregulowana w 2 etapach:
1) W pierwszym etapie Zamawiający dokona zapłaty maksymalnie 40% wartości brutto
umowy do 31.12.2007r,
2) Natomiast pozostałe 60 % zostanie zapłacone przez Zamawiającego w drugim etapie
po wykonaniu przedmiotu zamówienia i protokolarnym przekazaniu Zamawiającemu.”

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Stawiszyński 24-04-2008 18:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-04-2008
Ostatnia aktualizacja: - 24-04-2008 18:12