Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Redzikowo
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony pon. 211 000 euro. IG-341/43/07. Wymianę po istniejących trasach okablowania wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego na osiedlu mieszkaniowym w miejscowości Redzikowo – Gmina Słupsk.

IG-341/43/07

Słupsk 12.11.2007r.

G M I N A S Ł U P S K
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211 000 euro realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:

„wymianę po istniejących trasach okablowania wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego na osiedlu mieszkaniowym w miejscowości Redzikowo – Gmina Słupsk”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiot przetargu obejmuje wymianę po istniejących trasach okablowania wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego na osiedlu mieszkaniowym w miejscowości Redzikowo – Gmina Słupsk (CPV: 45315100-9).
4. Szczegółowy zakres prac zawiera SIWZ – załącznik nr 6 przedmiar robót.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7. Termin wykonania zamówienia: do 30.12.2007r.
8. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w
szczególności:
1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót budowlanych tj. wykonali w okresie
pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty w zakresie prac
elektrycznych, każda o wartości nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie,
2) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które posiadają:
a) uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w branży
elektrycznej,
b) są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
9. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia i
dokumenty wymagane w pkt 8.0 SIWZ na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, wg
załącznika do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą „spełnia – nie
spełnia”, w oparciu o treść oferty.
2) Niespełnienie warunków udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy i odrzucenia oferty.
10. Zamawiający żąda wadium w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc złotych).
11. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Józef Duszny - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 23) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
13. Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
14. Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 03 grudzień 2007r., o godz. 1300.
15. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03 grudzień 2007r., o godz. 1315 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
16. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
19. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/lampyredzikowo/pelnaSIWZ.pdf

UWAGA!!!

Słupsk 29.11.2007r.

IG-341/43-1/07

Wszyscy Wykonawcy

ODPOWIEDZI DO SIWZ
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na wymianę po istniejących trasach okablowania wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego na osiedlu mieszkaniowym w miejscowości Redzikowo – Gmina Słupsk. Znak sprawy – IG-341/43/07.

Gmina Słupsk reprezentowana przez Wójta Gminy jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu przekazuje w oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi na zapytanie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) z dnia 27.11.2007r.:

Pyt. 1:
Załączony załącznik graficzny do specyfikacji jest tylko poglądowym orientacyjnym planem sytuacyjnym. Dlaczego zamawiający nie dostarcza dokumentacji technicznej do ogłoszonego przetargu ?

Odp. 1:
Ze względu na charakter robót, tj. wykonanie remontu po istniejących trasach okablowania, dokumentacja nie jest wymagana zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane. Natomiast pełny zakres rozmieszczenia opraw jest określony w planie sytuacyjnym – mapa. Ze względu na duże rozmiary mapy jest ona dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pok. 17 oraz została udostępniona na stronie internetowej, gdzie zamieszczona jest SIWZ.

Pyt. 2:
Dlaczego załącznik graficzny do SIWZ nie zawiera planów uzbrojenia podziemnego terenu objętego przedmiarem?

Odp. 2:
Plan podziemnego uzbrojenia jest określony w planie sytuacyjnym – mapa. Ze względu na duże rozmiary mapy jest ona dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pok. 17 oraz została udostępniona na stronie internetowej, gdzie zamieszczona jest SIWZ.

Pyt. 3:
W załączniku graficznym nie naniesiono istniejących tras kablowych z podaniem typu kabla, jego przekroju oraz długości. Brak tych danych uniemożliwia prawidłowe wycenienie prac kablowych.

Odp. 3:
Trasy okablowania są określone w planie sytuacyjnym – mapa. Ze względu na duże rozmiary mapy jest ona dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pok. 17 oraz została udostępniona na stronie internetowej, gdzie zamieszczona jest SIWZ. Natomiast długości kabla są określone w przedmiarze robót i na tej podstawie należy oszacować koszty. Typ kabla jaki należy zastosować – YAKY 4 x 25. Ze względu, że zakres prac nie przewiduje się wymiany wszystkich kabli. Skosztorysować należy długość określoną w przedmiarze w oparciu o konkretnie wyznaczone odcinki kabla w planie sytuacyjnym – A/B, C/D, E/F, G/H.

Pyt. 4:
W przedmiarze jest brak wyceny demontażu i utylizacji słupów betonowych. Nie jest określona metoda ich demontażu (np.: wycięcie).
Pyt. 5:
W przedmiarze jest brak wyceny demontażu słupów stalowych parkowych i ich utylizacja.

Odp. 4 i 5:
Istniejące słupy należy zdemontować (zutylizować) zgodnie z przepisami prawa budowlanego.

Pyt. 6:
W przedmiarze jest brak wyceny wykonania przebić pod ulicami i chodnikami.

Odp. 6:
W przedmiarze należy ująć 18m przebić pod ulicami przepychem sterowanym jako dodatkową pozycję kosztorysową.

Pyt. 7:
W przedmiarze brak jest rozbiórki niektórych chodników z polbruku i płyt chodnikowych.

Odp.7:
Rozbiórkę chodników z polbruku należy ująć w ilości 12m2 jako dodatkową pozycję kosztorysową.

Pyt. 8:
W przedmiarze brak wyceny zagęszczenia gruntu wykopów tras kablowych.

Odp. 8:
Zamawiający nie przewiduje wykonania zagęszczenia tras, w związku z czym nie wyceniać tego zakresu robót.

Pyt. 9:
Jaka ilość powinna być podana w poz 17 i poz 18 przedmiaru ?

Odp. 9:
Zgodnie ze stanem faktycznym należy skorygować ilości opraw, zgodnie z poniższym wykazem:
1) poz. nr 17 przedmiaru – 7 opraw,
2) poz. nr 18 przedmiaru – 18 opraw.

Pyt. 10:
W przedmiarze nie ujęto montażu tabliczek bezpiecznikowych lub złącz 'izk' w słupach.

Odp. 10:
Wycenę oraz montaż tabliczek należy ująć przy wstawianiu słupów.

Pozostałe warunki określone w SIWZ pozostają bez zmian.

Pod poniższym adresem dostępna jest mapa poglądowa (nleży skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie graficznym TIF):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/lampyredzikowo/mapa.tif

UWAGA!!!

Słupsk 30.11.2007r.

IG-341/43-2/07

Wszyscy Wykonawcy

ODPOWIEDZI DO SIWZ
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na wymianę po istniejących trasach okablowania wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego na osiedlu mieszkaniowym w miejscowości Redzikowo – Gmina Słupsk. Znak sprawy – IG-341/43/07.

Gmina Słupsk reprezentowana przez Wójta Gminy jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu przekazuje w oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi na zapytanie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) z dnia 30.11.2007r.:

Pyt. 1:
Po ponownym przeanalizowaniu SWIZ oraz wzoru Umowy, a w szczególności terminu wykonania prac elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego na osiedlu Redzikowo, stwierdzamy, że Ogłaszający przetarg, ustalił nierealny termin wykonania prac. Od momentu podpisania Umowy, czas oczekiwania na słupy ocynkowane stalowe - minimum 2 - 3 tygodnie. Wykonanie prac w terenie to następne 2 - 3 tygodnie (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych o tej porze roku).

W związku z powyższym, czy Zamawiający urealni termin wykonania zadań objętych przetargiem i ustali nowy termin wykonania prac?

Odp. 1:
W związku z wprowadzoną modyfikacją SIWZ w zakresie wykazu prac, zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający przedłuża termin składania ofert o 4 dni. Nowy termin na składanie ofert w niniejszym postępowaniu wyznacza się na dzień – 06.12.2007r., do godz. 13.00.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wszystkie postanowienia powołane w SIWZ związane z terminem do składania ofert, będą podlegały nowemu terminowi, w szczególności takie jak:
1) aktualność dokumentów określona w SIWZ,
2) termin wniesienia wadium oraz
3) termin otwarcia ofert, który ustala się na dzień: 06.12.2007r., o godz. 13.15.

Ponadto Zamawiający informuje o przesunięciu terminu wykonania przedmiotu zamówienia. Nowy termin wykonania przedmiotu zamówienia zostaje ustalony na dzień 31.01.2008r. W związku z powyższym ulega zmianie zapis SIWZ w pkt. 6, który otrzymuje nowe brzmienie:

„6.0 Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: do 31.01.2008r.”

Pozostałe warunki określone w SIWZ pozostają bez zmian.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Stawiszyński 24-04-2008 18:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-04-2008
Ostatnia aktualizacja: - 24-04-2008 18:56