Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Redzikowo
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony pon. 206 000 euro. KZ-341/05/08. Dostawa samochodu osobowego typu 'VAN' dla potrzeb administracyjnych Gminy Słupsk.

KZ-341/05/08

Słupsk 28.01.2008r.

G M I N A S Ł U P S K
reprezentowana przez Wójta Gminy
UL. SPORTOWA 34, 76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.), na:

„DOSTAWĘ SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU 'VAN' DLA POTRZEB ADMINISTRACYJNYCH GMINY SŁUPSK”
(CPV: 34110000-1)

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu VAN dla potrzeb administracyjnych Gminy Słupsk - (CPV: 34110000-1).
4. Szczegółowy zakres dostawy zawiera SIWZ oraz Specyfikacja techniczna – zał. nr 5 do SIWZ.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1) posiadają doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonali w okresie 3 ostatnich lat co najmniej 3 dostawy fabrycznie nowego samochodu osobowego typu VAN, każdy o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie,
2) dysponują obsługą serwisową oraz posiadają dostęp do punktów obsługi serwisowej na terenie Rzeczpospolitej Polski,
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
7. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 5, muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o treść oferty,
3) Niespełnienie warunków udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy i odrzucenia oferty.
8. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
9. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw samochodów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz modelu samochodu, sporządzonego wg Załącznika nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie,
7)wykaz punktów serwisowych będących w dyspozycji Wykonawcy (producenta) niezbędnych do obsługi serwisowej, o której mowa w SIWZ wraz danymi tele – adresowymi,
8) dokumentacja techniczna samochodu zgodna z wymaganiami minimalnymi zawartymi w dokumentacji technicznej, stanowiącej zał. Nr 5,
9) homologacja pojazdu,
10) dowód wniesienia wadium,
11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
10. Zamawiający żąda wadium w wysokości 1 500 zł (tysiąc pięćset złotych).
11. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Józef Duszny - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 23) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
13. Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
14. Oferty należy składać w sekretariacie UG Słupsk. Termin składania ofert upływa dnia 05 lutego 2008r. o godz. 1300.
15. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05 lutego 2008r., o godz. 1315., w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
16. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
19. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/VAN/pelnaSIWZ.pdf

UWAGA - ODPOWIEDZI DO SIWZ!

Słupsk 01.02.2001r.

KZ-341/05-1/08

Wszyscy Wykonawcy

ODPOWIEDZI DO SIWZ
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę samochodu osobowego typu VAN dla potrzeb administracyjnych Gminy Słupsk. Znak sprawy – KZ-341/05/08.

Gmina Słupsk reprezentowana przez Wójta Gminy jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu przekazuje w oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi na zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zadane przez jednego z Wykonawców w dniu 31.01.2008r.:

Pyt. Nr 1:
Czy brak poduszki powietrznej chroniącej kolana kierowcy spowoduje odrzucenie oferty?

Odp. Nr 1:
Zgodnie z warunkami SIWZ wyposażenie określone w zał. nr 5 do SIWZ jest obligatoryjne i niespełnienie, któregoś z elementów wyposażenia będzie skutkowało odrzuceniem oferty (wyjątek będzie stanowić ewentualna zmiana wprowadzona do zakresu wyposażenia w trakcie prowadzonego postępowania – min. dotyczy to pyt. Nr 3). W związku z czym Zamawiający potwierdza, ze brak w wyposażeniu samochodu poduszki powietrznej chroniącej kolana będzie skutkowało niespełnieniem warunków i w konsekwencji odrzuceniem oferty.

Pyt. 2:
Co rozumieć pod pojęciem „bezpieczna kierownica i wsporniki pedałów” i czy ewentualny ich brak spowoduje odrzucenie oferty?

Odp. Nr 2:
Pod pojęciem:
1.bezpieczna kierownica – to łamana kolumna kierownicy w przypadku kolizji,
2.bezpieczne wsporniki pedałów – chodzi o auto - chowanie się pedałów nożnych w czasie kolizji, dzięki czemu kości śródstopia nie są narażone na uszkodzenia.
Brak powyższego wyposażenia spowoduje odrzucenie oferty.

Pyt. Nr 3:
Czy aluminiowe obręcze kół mogą być 17” ?

Odp. Nr 3:
Zamawiający dopuszcza obręcze kół 17”.

Pyt. Nr 4:
Czy brak elektrycznej regulacji wysokości fotela kierowcy jest przez Państwa do zaakceptowania?

Odp. Nr 4:
Zamawiający nie dopuszcza mechanicznej regulacji fotela kierowcy – wymagana jest regulacja elektryczna.

Pyt. Nr 5:
Czy jest przez Państwa określona granica cenowa zakupu samochodu?

Odp. Nr 5:
Zamawiający przewidział określoną kwotę na zakup samochodu i zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Prawa Zamówień Publicznych zostanie ona podana bezpośrednio przed otwarciem ofert.

Pyt. Nr 6:
Czy akceptują Państwo dłuższy termin wykonania zamówienia do 60 dni ?

Odp. Nr 6:
Zamawiający nie dopuszcza takiej możliwości – obowiązującym pozostaje termin 30 dni.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Stawiszyński 24-04-2008 19:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-04-2008
Ostatnia aktualizacja: - 24-04-2008 19:10