Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Redzikowo
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony pon. 206 000 euro. KZ-341/09/08. Ubezpieczenie mienia Gminy Słupsk na lata 2008 - 2011.

KZ-341/09/08 Słupsk 18.02.2008r.

G M I N A S Ł U P S K

reprezentowana przez Wójta Gminy
UL. SPORTOWA 34, 76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.), na:

„ubezpieczenie mienia Gminy Słupsk na lata 2008 - 2011”
(CPV: 663300000-3)

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13 – cena 30 zł.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
1) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
3) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,
4) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
5) Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
6) Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC). (CPV: 34110000-1).
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz załącznikami.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (pkt. 5 ogłoszenia). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza przeznaczyć podwykonawcom.
8. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty,
2) Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy - Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty,
3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę / reprezentującej Wykonawcę - Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty,
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania - Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty.
10. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą - ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM - i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie.
11. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 ustawy PZP oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
12. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie.
13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
14. Zamawiający nie żąda wadium w niniejszym postępowaniu.
15. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Pani Joanna Inaszak - „Maximus Broker Sp. z o.o.”, ul. Tuwima 9, 87-100 Toruń, tel. (056) 669-05-24, fax (056) 664-47-06; e-mail: joanna.inaszak@maximus-broker.pl ; Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 16.00.
2) Pan Mariusz Początko – Urząd Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, tel. (059) 842-84-60 (wew. 21), fax. (059) 842-92-54; e-mail: mariuszp@slupsk.ug.gov.pl ; Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 15.00.
17. Kryteria oceny ofert:
1) Cena łączna ubezpieczenia – 60%,
2) Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 40%.
18. Oferty należy składać w sekretariacie UG Słupsk. Termin składania ofert upływa dnia 26 lutego 2008r. o godz. 12.00.
19. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 lutego 2008r., o godz. 12.30., w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
20. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
22. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
23. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.



Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ubezpieczenie/pelnaSIWZ.pdf

Pod poniższym adresem dostępne są załączniki (zakres mienia), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ubezpieczenie/zal_do_ pelnaSIWZ.pdf

UWAGA! WYJAŚNIENIA DO SIWZ!

Słupsk 21.02.2008r.

KZ-341/09-1/08

Wszyscy Wykonawcy

ODPOWIEDZI DO SIWZ
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie mienia Gminy Słupsk w latach 2008 – 2011. Znak sprawy – KZ-341/09/08.

Gmina Słupsk reprezentowana przez Wójta Gminy jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu w oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi na zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Pyt. Nr 1:
W związku z postępowaniem przetargowym na ubezpieczenie mienia Gminy Słupsk na lata 2008-2011 zwracam się z prośbą o podanie:

1) ilości nieruchomości będących przedmiotem najmu, dzierżawy lub innego stosunku prawnego nie przenoszącego prawa własności,
2) ilości pracowników,
3) przychodu w PLN za ostatni rok obrotowy,
4) liczby lokali (mieszkalnych i użytkowych) w nieruchomościach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Gminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego.

Odp. Nr 1:

1) w zakresie całego mienia Gminy Słupsk brak jest tego typu nieruchomości.

2) liczba zatrudnionych pracowników dla jednostek (brakujących w zał. nr 1):
a) Urząd Gminy w Słupsku – 47 osób (+ / - 3 osoby – w ramach praktyk oraz stażów zawodowych),
b) GTBS w Słupsku – 17 osób.

3) Przychody poszczególnych jednostek (w których występuje 'przychód' w rozumieniu przepisów finansowych dla podmiotów prawa handlowego) za rok 2007:
a) GTBS w Słupsku – ok. 2,5 mln zł,
b) ZGK w Jezierzycach – ok. 6,2 mln zł.

4) Lokale mieszkalne i użytkowe występują jedynie w Zarządzaniu jednostki GTBS w Słupsku oraz Urzędu Gminy w Słupsku - zgodnie z wykazem w załączniku nr 1.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Stawiszyński 24-04-2008 19:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-04-2008
Ostatnia aktualizacja: - 24-04-2008 19:16