Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Redzikowo
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony pow. 206 000 euro do 5 150 000 euro. KZ-341/18/08. Remont oraz przebudowę budynku Zespołu Szkół w miejscowości Siemianice – Gmina Słupsk.

KZ-341/18/08
Słupsk 31.03.2008r.

G M I N A S Ł U P S K
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
wartości szacunkowej, która przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206 000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro, realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:

„remont oraz przebudowę budynku Zespołu Szkół w miejscowości Siemianice – Gmina Słupsk”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13 – koszt 100 zł.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiot przetargu obejmuje remont oraz przebudowę budynku Zespołu Szkół w miejscowości Siemianice – Gmina Słupsk (CPV: 45453000-7):
1) roboty rozbiórkowe,
2) wymiana pokrycia dachu,
3) murowanie kominów,
4) wewnętrzne roboty sanitarne,
5) wewnętrzne roboty elektryczne,
6) wewnętrzne roboty budowlano – wykończeniowe,
7) zmiana przeznaczenia użytkowania części pomieszczeń,
8) roboty budowlane nowo projektowane.
4. Szczegółowy zakres prac zawierają:
1) przedmiary robót dla remontu (wraz z aneksem) – zał. nr 6 do SIWZ.
2) przedmiary robót dla przebudowy – zał. nr 7 do SIWZ.
3) STWIORB dla remontu – zał. nr 8 do SIWZ.
4) dokumentacja projektowa dla przebudowy – zał. nr 9 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7. Termin wykonania zamówienia: do 28.02.2009r.
8. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzy roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
2) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a) posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w
branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,
b) są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
10. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 8 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 12.0 niniejszego ogłoszenia,
3) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
12. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie,
5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
6) uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu,
7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
13. Zamawiający żąda wadium w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).
14. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
15.Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Danuta Terpiłowska - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 54) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
16. Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
17. Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 22 kwietnia 2008r., o godz. 13.00.
18.Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 kwietnia 2008r., o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
19. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
21. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
22. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
23. Zamawiający planuje spotkanie Wykonawców w dniu 15.04.2008r.

Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/pelnaSIWZ.pdf

W wersji elektronicznej przedmiary dla remontu (wraz z aneksem) - dostępne są pod poniższym adresem (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):

Spakowany plik zawiera przedmiary dla:
1. Roboty remontowe wewnętrzne i wymiana pokrycia dachu w części budynku szkoły w Siemianicach.
2. Aneks, który stanowi jednolitą całość z powyższym dokumentem.

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/przedmiary_dach.zip
W wersji elektronicznej przedmiary dla przebudowy - dostępne są pod poniższym adresem (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):

Spakowany plik zawiera przedmiary dla:
1. Branża budowlana.
2. Branża elektryczna.
3. Branża sanitarna.

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/przebud_przedmiary.zip
W wersji elektronicznej projekt budowlany nadbudowy - dostępny jest pod poniższym adresem (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):

Spakowany plik zawiera części projektu:
1. Branża budowlana,
2. Branża elektryczna,
3. Branża sanitarna,
4. Informacja BIOZ,
5. STWiORB dla wszystkich branż.

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/projekt_bud.zip

W wersji elektronicznej STWiORB dla remontu - dostępny jest pod poniższym adresem (plik jest w formacie PDF - do otworzenia pliku wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/STWiORB_dach.pdf

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Stawiszyński 24-04-2008 19:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-04-2008
Ostatnia aktualizacja: - 24-04-2008 19:28