ZAWIADOMIENIE Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 1875 ze zm.) oraz § 6 Regulaminu pracy Rady Gminy, zwołuję sesję Rady Gminy na dzień 12 września 2018 r. na godzinę 13:00 która odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy.
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 1875 ze zm.) oraz § 6 Regulaminu pracy Rady Gminy, zwołuję sesję Rady Gminy na dzień 12 września 2018 r. na godzinę 13:00 która odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy.
Proponowany porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a/ otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
b/ przyjęcie porządku obrad,
c/ przyjęcie protokołu z sesji XLV i XLVI
2. Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2018 roku
3. Informacja o wydarzeniach na terenie Gminy Słupsk w okresie międzysesyjnym
Przerwa
4. Podjęcie uchwał.
5. Interpelacje i zapytania
6. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania
7. Sprawy bieżące.
8. Zakończenie sesji.
Niniejsze zawiadomienie służy jednocześnie jako podstawa do zwolnienia od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy /Dz.U. z 2017 r. poz. 1875, art.25 ust.3/.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Kurczyk | 05-09-2018 13:54 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Karolina Mikołajczyk | 05-09-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Kurczyk | 05-09-2018 13:55 |