Karta usługi Nr 23.
Wpis do stałego rejestru wyborców na wniosek strony.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców (formularz jest dostępny na stronie internetowej urzędu oraz w urzędzie na stanowisku ds ewidencji ludności pok. nr 7 i w obsłudze interesantów pok nr 1).
Termin załatwienia sprawy:
Tryb ustawowy przewiduje maksymalnie 3 dni na wydanie decyzji,
Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji w sprawie wpisania do stałego rejestru wyborców,
Decyzja zostanie przesłana do Wnioskodawcy listem poleconym. Możliwy jest także osobisty odbiór decyzji.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 12-04-2008 17:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 12-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 12-04-2008 17:02 |