ZAWIADOMIENIE Stosownie do art. 32 ust.1 pkt1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627, ze zmianami) oraz art. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Stosownie do art. 32 ust.1 pkt1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627, ze zmianami) oraz art. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz. U. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami)
zawiadamiam, że w dniu 16 lutego 2007 r. na wniosek Gminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Słupsku Sp. z o.o. ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, wszczęte zostało postępowanie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie nawierzchni drogi gminnej (ul. Podgórna) na odcinku o długości około 1100 mb.
Inwestycja będzie realizowana na w obrębie Krępa na działce drogowej nr 86/4 oraz:
OBRĘB KRĘPA
167/4, 167/5, 167/6, 167/7, 167/23, 167/24, 167/25, 167/26, 167/27, 167/28, 167/35, 167/36, 167/37, 167/38, 167/39, 167/40, 167/41, 49/5, 49/4, 49/3, 49/6, 49/7, 49/8, 50, 47, 51, 52/5, 52/4, 52/3, 52/2, 52/1, 84, 87, 89, 90, 91, 92, 93/2, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 82/2, 101, 102, 103, 104, 358, 359, 360, 361
Z wnioskiem o planowanym przedsięwzięciu można się zapoznać w Urzędzie Gminy Słupsk w pokoju Nr 17 w godz. od 8:00 do 15:00, w ciągu 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia.
Zawiadomienie o złożonym wniosku podaje się do publicznej wiadomości:
1. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34;
2. na stronie internetowej http://bip.slupsk.tensoft.pl/
3. na tablicy ogłoszeń w m. Krępa
Wnioski i uwagi na piśmie można składać w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia, w pokoju Nr 17 w Urzędzie Gminy Słupsk, w godzinach 8:00 - 15:00.
Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
zawiadamiam, że w dniu 16 lutego 2007 r. na wniosek Gminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Słupsku Sp. z o.o. ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, wszczęte zostało postępowanie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie nawierzchni drogi gminnej (ul. Podgórna) na odcinku o długości około 1100 mb.
Inwestycja będzie realizowana na w obrębie Krępa na działce drogowej nr 86/4 oraz:
OBRĘB KRĘPA
167/4, 167/5, 167/6, 167/7, 167/23, 167/24, 167/25, 167/26, 167/27, 167/28, 167/35, 167/36, 167/37, 167/38, 167/39, 167/40, 167/41, 49/5, 49/4, 49/3, 49/6, 49/7, 49/8, 50, 47, 51, 52/5, 52/4, 52/3, 52/2, 52/1, 84, 87, 89, 90, 91, 92, 93/2, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 82/2, 101, 102, 103, 104, 358, 359, 360, 361
Z wnioskiem o planowanym przedsięwzięciu można się zapoznać w Urzędzie Gminy Słupsk w pokoju Nr 17 w godz. od 8:00 do 15:00, w ciągu 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia.
Zawiadomienie o złożonym wniosku podaje się do publicznej wiadomości:
1. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34;
2. na stronie internetowej http://bip.slupsk.tensoft.pl/
3. na tablicy ogłoszeń w m. Krępa
Wnioski i uwagi na piśmie można składać w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia, w pokoju Nr 17 w Urzędzie Gminy Słupsk, w godzinach 8:00 - 15:00.
Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 23-04-2008 12:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 23-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 23-04-2008 12:51 |