Azbest. Urząd Gminy w Słupsku informuje, o możliwości uzyskania dofinansowania na rozbiórkę dachów eternitowych.
Urząd Gminy w Słupsku informuje, o możliwości uzyskania dofinansowania na rozbiórkę dachów eternitowych w ramach środków uzyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku oraz środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Słupsku.
Dofinansowanie mogą otrzymać osoby fizyczne - właściciele i użytkownicy wieczyści nieruchomości, wspólnoty mieszkaniowe oraz spółdzielnie mieszkaniowe zarządzające lokalami mieszkalnymi i użytkowymi. W przypadku nie wykorzystania wszystkich środków przez osoby fizyczne z dofinansowania będą mogli skorzystać przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie Gminy Słupsk.
Przedmiotem dofinansowania będzie zwrot 100% kosztów rozbiórki dachów pokrytych eternitem, transport odpadów i ich składowanie na najbliższym uprawnionym składowisku, Wysokość dofinansowania nie może przekroczyć kwoty 36,60 zł brutto (słownie: trzydzieści sześć zł 60/100) za usunięcie, transport i składowanie 1 m2 eternitu, przy czym jednorazowo można uzyskać zwrot kosztów na usunięcie max. 1000 m2 eternitu. Informujemy ponadto, że koszt zakupu i wykonania nowego pokrycia dachowego ponosi w całości właściciel nieruchomości.
Aby ubiegać się o dofinansowanie należy złożyć wniosek w Urzędzie Gminy w Słupsku /pok. Nr 1/, w terminie do 15 maja 2008r. Druk wniosku jest do pobrania w pokoju nr 1 i 17, a także na stronie internetowej urzędu – www.slupsk.ug.gov.pl i www.bip.slupsk.tensoft.pl Wnioski będą realizowane, po uprzednim zakwalifikowaniu, w kolejności ich złożenia.
Wypłata dofinansowania nastąpi po przedłożeniu przez inwestora:
1. faktur za:
- roboty związane z rozbiórką dachu,
- transport i składowanie na najbliższym uprawnionym składowisku tj. w Bierkowie,
2. karty przekazania odpadu na składowisko w Bierkowie.
Dofinansowanie mogą otrzymać osoby fizyczne - właściciele i użytkownicy wieczyści nieruchomości, wspólnoty mieszkaniowe oraz spółdzielnie mieszkaniowe zarządzające lokalami mieszkalnymi i użytkowymi. W przypadku nie wykorzystania wszystkich środków przez osoby fizyczne z dofinansowania będą mogli skorzystać przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie Gminy Słupsk.
Przedmiotem dofinansowania będzie zwrot 100% kosztów rozbiórki dachów pokrytych eternitem, transport odpadów i ich składowanie na najbliższym uprawnionym składowisku, Wysokość dofinansowania nie może przekroczyć kwoty 36,60 zł brutto (słownie: trzydzieści sześć zł 60/100) za usunięcie, transport i składowanie 1 m2 eternitu, przy czym jednorazowo można uzyskać zwrot kosztów na usunięcie max. 1000 m2 eternitu. Informujemy ponadto, że koszt zakupu i wykonania nowego pokrycia dachowego ponosi w całości właściciel nieruchomości.
Aby ubiegać się o dofinansowanie należy złożyć wniosek w Urzędzie Gminy w Słupsku /pok. Nr 1/, w terminie do 15 maja 2008r. Druk wniosku jest do pobrania w pokoju nr 1 i 17, a także na stronie internetowej urzędu – www.slupsk.ug.gov.pl i www.bip.slupsk.tensoft.pl Wnioski będą realizowane, po uprzednim zakwalifikowaniu, w kolejności ich złożenia.
Wypłata dofinansowania nastąpi po przedłożeniu przez inwestora:
1. faktur za:
- roboty związane z rozbiórką dachu,
- transport i składowanie na najbliższym uprawnionym składowisku tj. w Bierkowie,
2. karty przekazania odpadu na składowisko w Bierkowie.
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 23-04-2008 21:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 23-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 23-04-2008 21:15 |