Przetarg nieograniczony pon. 206 000 euro. GTBS-341/01/08. Wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk.
GTBS-341/01/08
Słupsk 08.02.2008r.
GMINNE TOWARZYSTWO
BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:
„wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk”
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiot przetargu obejmuje wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk (CPV: 45453000-7).
4. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót – zał. nr 6 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7. Termin wykonania zamówienia: 40 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
2) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a) posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w
branży budowlanej,
b) są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
9. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 8.0 niniejszej SIWZ,
3) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
10.Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
11. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie,
5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
6) uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu,
7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
12. Zamawiający żąda wadium w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc złotych).
13. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
14.Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Rafał Kuleta - tel. 0(59) 842-93-62 lub 840-39-81, oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
15.Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
16. Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 03 marca 2008r., o godz. 13.00.
17. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03 marca 2008r., o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
18. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
22. Zamawiający przewiduje spotkanie Wykonawców w dniu 20.02.2008r.
Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/GTBSgrasino_dach/pelnaSIWZ.pdf
UWAGA! WYAŚNIENIA DO SIWZ!
Słupsk 21.02.2008r.
GTBS-341/01-1/08
Wszyscy Wykonawcy
USTALENIA SIWZ ZE SPOTKANIA WYKONAWCÓW w dn. 20.02.02008r.
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk. Znak sprawy – GTBS-341/01/08.
Gminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Słupsku, reprezentowane przez Prezesa Zarządu jako Zamawiający, w niniejszym postępowaniu w oparciu o art. 38 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) zwanej dalej „ustawą” przekazuje odpowiedzi na zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zadane podczas spotkania w dniu. 20.02.2008r.
WYJAŚNIENIA ORAZ UZUPEŁNIENIA DO SIWZ:
1. W zakresie załączonego przedmiaru robót:
1) przemurowanie kominów ponad dachem wykonać z cegły klinkierowej pełnej,
2) wszystkie obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe wykonać z blachy powlekanej (rynny i rury systemowe – średnica 150 / 100 mm).
3) Ujęte w przedmiarze robót 2 sztuki okien dachowych należy przewidzieć do zamontowania po zlikwidowanych lukarniach. Do wyceny przyjąć okna połaciowe z kołnierzami o wymiarach 78 x 118 cm.
2. Dodatkowe prace do skosztorysowania:
1) zamontowanie 2 sztuk wyłazów dachowych,
2) montaż ław kominiarskich w ilości 2 x 2,0 mb.
Słupsk 08.02.2008r.
GMINNE TOWARZYSTWO
BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:
„wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk”
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiot przetargu obejmuje wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk (CPV: 45453000-7).
4. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót – zał. nr 6 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7. Termin wykonania zamówienia: 40 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
2) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a) posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w
branży budowlanej,
b) są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
9. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 8.0 niniejszej SIWZ,
3) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
10.Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
11. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie,
5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
6) uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu,
7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
12. Zamawiający żąda wadium w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc złotych).
13. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
14.Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Rafał Kuleta - tel. 0(59) 842-93-62 lub 840-39-81, oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
15.Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
16. Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 03 marca 2008r., o godz. 13.00.
17. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03 marca 2008r., o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
18. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
22. Zamawiający przewiduje spotkanie Wykonawców w dniu 20.02.2008r.
Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/GTBSgrasino_dach/pelnaSIWZ.pdf
UWAGA! WYAŚNIENIA DO SIWZ!
Słupsk 21.02.2008r.
GTBS-341/01-1/08
Wszyscy Wykonawcy
USTALENIA SIWZ ZE SPOTKANIA WYKONAWCÓW w dn. 20.02.02008r.
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk. Znak sprawy – GTBS-341/01/08.
Gminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Słupsku, reprezentowane przez Prezesa Zarządu jako Zamawiający, w niniejszym postępowaniu w oparciu o art. 38 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) zwanej dalej „ustawą” przekazuje odpowiedzi na zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zadane podczas spotkania w dniu. 20.02.2008r.
WYJAŚNIENIA ORAZ UZUPEŁNIENIA DO SIWZ:
1. W zakresie załączonego przedmiaru robót:
1) przemurowanie kominów ponad dachem wykonać z cegły klinkierowej pełnej,
2) wszystkie obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe wykonać z blachy powlekanej (rynny i rury systemowe – średnica 150 / 100 mm).
3) Ujęte w przedmiarze robót 2 sztuki okien dachowych należy przewidzieć do zamontowania po zlikwidowanych lukarniach. Do wyceny przyjąć okna połaciowe z kołnierzami o wymiarach 78 x 118 cm.
2. Dodatkowe prace do skosztorysowania:
1) zamontowanie 2 sztuk wyłazów dachowych,
2) montaż ław kominiarskich w ilości 2 x 2,0 mb.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 24-04-2008 19:14 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 24-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 24-04-2008 19:14 |