Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro KZ-341/15/08 Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego i wykonawstwo „pod klucz” – budowa ciągu pieszo – jezdnego na odcinku Warblewo - Warblewko w ciągu dogi powiatowej nr 1134G.
KZ-341/15/08 Słupsk 19.03.2008r.
G M I N A S Ł U P S K
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
O wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206 000 euro realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:
Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego i wykonawstwo „pod klucz” – budowa ciągu pieszo – jezdnego na odcinku Warblewo - Warblewko w ciągu dogi powiatowej nr 1134G.
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsku w pokoju nr 10 lub 13.
2.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3.Przedmiot przetargu obejmuje Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego i wykonawstwo „pod klucz” – budowa ciągu pieszo - jezdnego na odcinku Warblewo - Warblewko w ciągu drogi powiatowej nr 1134G.
4.Szczegółowy zakres robót określają:
1)program funkcjonalno - użytkowy – zał. nr 6 do SIWZ,
5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6.Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7.Termin wykonania zamówienia: 31.10.2008 r.
8.O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1)posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg, chodników o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
2)dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a)posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w branży drogowej,
b)posiadają uprawnienia zawodowe do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia w branży drogowej,
c)są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3)są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
9.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
10.Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 8 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2)Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 12,
3)Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
11.Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
12.Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie,
5)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
6)uprawnienia budowlane do projektowania i prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu,
7)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
13.Zamawiający żąda wadium w wysokości 2 000 zł (dwa tysiące złotych).
14.Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
15.Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Iwona Bronisz - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 54) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
16.Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
17.Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 10 kwietnia 2008 r., o godz. 13:00.
18.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10 kwietnia 2008r., o godz. 13:15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
19.Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
20.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
21.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
22.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
G M I N A S Ł U P S K
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
O wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206 000 euro realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:
Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego i wykonawstwo „pod klucz” – budowa ciągu pieszo – jezdnego na odcinku Warblewo - Warblewko w ciągu dogi powiatowej nr 1134G.
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsku w pokoju nr 10 lub 13.
2.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3.Przedmiot przetargu obejmuje Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego i wykonawstwo „pod klucz” – budowa ciągu pieszo - jezdnego na odcinku Warblewo - Warblewko w ciągu drogi powiatowej nr 1134G.
4.Szczegółowy zakres robót określają:
1)program funkcjonalno - użytkowy – zał. nr 6 do SIWZ,
5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6.Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7.Termin wykonania zamówienia: 31.10.2008 r.
8.O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1)posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg, chodników o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
2)dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a)posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w branży drogowej,
b)posiadają uprawnienia zawodowe do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia w branży drogowej,
c)są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3)są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
9.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
10.Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 8 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2)Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 12,
3)Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
11.Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
12.Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie,
5)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
6)uprawnienia budowlane do projektowania i prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu,
7)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
13.Zamawiający żąda wadium w wysokości 2 000 zł (dwa tysiące złotych).
14.Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
15.Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Iwona Bronisz - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 54) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
16.Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
17.Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 10 kwietnia 2008 r., o godz. 13:00.
18.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10 kwietnia 2008r., o godz. 13:15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
19.Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
20.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
21.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
22.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 24-04-2008 19:24 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 24-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 24-04-2008 19:24 |