Przetarg nieograniczony pow. 206 000 euro do 5 150 000 euro. KZ-341/16/08. Budowa drugiego budynku socjalnego wielorodzinnego w miejscowości Strzelino – Gmina Słupsk.
KZ-341/16/08
Słupsk 26.03.2008r.
G M I N A S Ł U P S K
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
wartości szacunkowej, która przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206 000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro, realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:
„budowę drugiego budynku socjalnego wielorodzinnego w miejscowości Strzelino – Gmina Słupsk”
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13 – koszt 50 zł.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiot przetargu obejmuje budowę drugiego budynku socjalnego wielorodzinnego w miejscowości Strzelino – Gmina Słupsk (CPV: 45211000-9):
1) ilość kondygnacji – 3,
2) ilość mieszkań – 24,
3) pow. użytkowa – 977,60 m2,
4) kubatura – 3255,00 m3,
5) pow. zabudowy – 400,00 m2,
6) budynek wykonany zostanie w technologii tradycyjnej, udoskonalonej, posiada poddasze nieużytkowe, niepodpiwniczony, pokrycie blachodachówką,
7) w zagospodarowanie terenu wchodzi wykonanie pomieszczeń socjalnych jako odrębnego obiektu, utwardzenie podłoża, oświetlenie terenu oraz zabezpieczenie urządzeń sanitarnych.
4. Szczegółowy zakres prac zawierają:
1) przedmiary robót dla budynku socjalnego (materiał pomocniczy) – zał. nr 6 do SIWZ,
2) przedmiar robót dla pomieszczeń gospodarczych (materiał pomocniczy) – zał. nr 7 do SIWZ,
3) projekt budowlany budynku socjalnego – zał. nr 8 do SIWZ,
4) projekt budowlany pomieszczeń gospodarczych – zał. nr 9 do SIWZ,
5) wykaz robót korygujących, dodatkowych i towarzyszących – zał. nr 10 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7. Termin wykonania zamówienia: do 30.06.2009r.
8. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzy roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
2) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a) posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,
b) są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
10.Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 8.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 12.0 niniejszego ogłoszenia,
3) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
12. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie,
5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
6) uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu,
7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
13. Zamawiający żąda wadium w wysokości 25 000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
14. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
15. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Danuta Terpiłowska - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 54) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
16. Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
17. Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 16 kwietnia 2008r., o godz. 13.00.
18.Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 kwietnia 2008r., o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
19. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
21. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
22. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
23. Zamawiający planuje spotkanie Wykonawców w dniu 04.04.2008r.
Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/pelnaSIWZ.pdf
Pod poniższym adresem dostępne są przedmiary dla budynku socjalnego (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/przedmiary_socjal_2.zip
Pod poniższym adresem dostępny jest przedmiar dla pomieszczeń gospodarczych (plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/pom_gosp_2.pdf
Pod poniższym adresem dostępny jest projekt budowlany dla budynku socjalnego (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF – natomiast dla branży elektrycznej należy użyć przeglądarki do plików graficznych – format TIF):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/projekt_socjal_2.zip
Pod poniższym adresem dostępny jest projekt budowlany dla pomieszczeń gospodarczych (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/pom_gosp_socjal_2.zip
Pod poniższym adresem dostępne są rysunki dodatkowe (zamienne) dla robót korygujących, dodatkowych i towarzyszących (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych rysunków program Acrobat Reader – format PDF):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/dodatkowe_socjal_2.zip
UWAGA!
UZUPEŁNIENIE DO SIWZ!!!
Słupsk 11.04.2008r.
KZ-341/16-1/08
Wszyscy Wykonawcy
UZUPEŁNIENIE DO SIWZ
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206 000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na budowę drugiego budynku socjalnego wielorodzinnego w miejscowości Strzelino – Gmina Słupsk. Znak sprawy – KZ-341/16/08.
Gmina Słupsk reprezentowana przez Wójta Gminy jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu przekazuje, w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) uzupełnienie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający informuje, że w części przedmiaru dotyczącego wykonania przyłączy do budynku socjalnego wystąpił błąd. Niepotrzebnie zostały ujęte roboty już wykonane dotyczące hydrofornii.
Natomiast Projekt Budowlany zawiera poprawny zakres.
Do niniejszego pisma zostały załączone 3 strony przedmiaru robót (kosztorys ślepy), które zawierają poprawny zakres zgodny z Projektem Budowlanym.
Załącznik:
1.Część przedmiaru robót w zakresie przyłączy wod-kan.
Pod poniższym adresem w wersji elektronicznej dostępne są 3 strony poprawnego przedmiaru (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/uzup_wod_kan_1-3.pdf
Słupsk 26.03.2008r.
G M I N A S Ł U P S K
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
wartości szacunkowej, która przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206 000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro, realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:
„budowę drugiego budynku socjalnego wielorodzinnego w miejscowości Strzelino – Gmina Słupsk”
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13 – koszt 50 zł.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiot przetargu obejmuje budowę drugiego budynku socjalnego wielorodzinnego w miejscowości Strzelino – Gmina Słupsk (CPV: 45211000-9):
1) ilość kondygnacji – 3,
2) ilość mieszkań – 24,
3) pow. użytkowa – 977,60 m2,
4) kubatura – 3255,00 m3,
5) pow. zabudowy – 400,00 m2,
6) budynek wykonany zostanie w technologii tradycyjnej, udoskonalonej, posiada poddasze nieużytkowe, niepodpiwniczony, pokrycie blachodachówką,
7) w zagospodarowanie terenu wchodzi wykonanie pomieszczeń socjalnych jako odrębnego obiektu, utwardzenie podłoża, oświetlenie terenu oraz zabezpieczenie urządzeń sanitarnych.
4. Szczegółowy zakres prac zawierają:
1) przedmiary robót dla budynku socjalnego (materiał pomocniczy) – zał. nr 6 do SIWZ,
2) przedmiar robót dla pomieszczeń gospodarczych (materiał pomocniczy) – zał. nr 7 do SIWZ,
3) projekt budowlany budynku socjalnego – zał. nr 8 do SIWZ,
4) projekt budowlany pomieszczeń gospodarczych – zał. nr 9 do SIWZ,
5) wykaz robót korygujących, dodatkowych i towarzyszących – zał. nr 10 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7. Termin wykonania zamówienia: do 30.06.2009r.
8. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzy roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
2) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a) posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,
b) są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
10.Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 8.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 12.0 niniejszego ogłoszenia,
3) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
12. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie,
5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
6) uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu,
7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
13. Zamawiający żąda wadium w wysokości 25 000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
14. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
15. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Danuta Terpiłowska - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 54) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
16. Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
17. Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 16 kwietnia 2008r., o godz. 13.00.
18.Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 kwietnia 2008r., o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
19. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
21. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
22. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
23. Zamawiający planuje spotkanie Wykonawców w dniu 04.04.2008r.
Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/pelnaSIWZ.pdf
Pod poniższym adresem dostępne są przedmiary dla budynku socjalnego (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/przedmiary_socjal_2.zip
Pod poniższym adresem dostępny jest przedmiar dla pomieszczeń gospodarczych (plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/pom_gosp_2.pdf
Pod poniższym adresem dostępny jest projekt budowlany dla budynku socjalnego (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF – natomiast dla branży elektrycznej należy użyć przeglądarki do plików graficznych – format TIF):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/projekt_socjal_2.zip
Pod poniższym adresem dostępny jest projekt budowlany dla pomieszczeń gospodarczych (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/pom_gosp_socjal_2.zip
Pod poniższym adresem dostępne są rysunki dodatkowe (zamienne) dla robót korygujących, dodatkowych i towarzyszących (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych rysunków program Acrobat Reader – format PDF):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/dodatkowe_socjal_2.zip
UWAGA!
UZUPEŁNIENIE DO SIWZ!!!
Słupsk 11.04.2008r.
KZ-341/16-1/08
Wszyscy Wykonawcy
UZUPEŁNIENIE DO SIWZ
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206 000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na budowę drugiego budynku socjalnego wielorodzinnego w miejscowości Strzelino – Gmina Słupsk. Znak sprawy – KZ-341/16/08.
Gmina Słupsk reprezentowana przez Wójta Gminy jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu przekazuje, w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) uzupełnienie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający informuje, że w części przedmiaru dotyczącego wykonania przyłączy do budynku socjalnego wystąpił błąd. Niepotrzebnie zostały ujęte roboty już wykonane dotyczące hydrofornii.
Natomiast Projekt Budowlany zawiera poprawny zakres.
Do niniejszego pisma zostały załączone 3 strony przedmiaru robót (kosztorys ślepy), które zawierają poprawny zakres zgodny z Projektem Budowlanym.
Załącznik:
1.Część przedmiaru robót w zakresie przyłączy wod-kan.
Pod poniższym adresem w wersji elektronicznej dostępne są 3 strony poprawnego przedmiaru (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/strzelino_socjal_2/uzup_wod_kan_1-3.pdf
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 24-04-2008 19:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 24-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 24-04-2008 19:26 |