Karta usługi Nr 62.
Odroczenie terminu płatności lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych w podatku od środków transportowych.
Wymagane dokumenty:
- w przypadku osób nie prowadzących działalność gospodarczej oświadczenie o stanie majątkowym podatnika oraz osób z nim zamieszkujących;
- w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą formularz dla podmiotów ubiegających się o pomoc oraz zaświadczenia o otrzymanej w okresie ostatnich trzech lat pomocy publicznej (jeżeli została otrzymana);
- dokumenty potwierdzające powołane w uzasadnieniu motywy, a także aktualną sytuację podatnika i osiągane dochody (np. zaświadczenia o otrzymywanych dochodach, w tym informacje o korzystaniu z pomocy społecznej, rachunki za energię wodę, telefon, gaz, w przypadku zaciągniętych kredytów – umowę, dokumenty dot. spłat itp., a w przypadku gdy jest prowadzona działalność gospodarcza również zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS-u o zaległościach, zaświadczenia z banku o zaciągniętych kredytach i pożyczkach, pisma procesowe w sprawie odzyskania należności od kontrahentów, dokumenty świadczące o wielkości sprzedaży, pakiet otrzymanych zleceń itp.) oraz inne dokumenty mogące mieć wpływ na rozstrzygnięcie w przedmiotowej sprawie.
Termin załatwienia sprawy:
W terminie 30 dni od daty złożenia wniosku wydawana jest decyzja w sprawie odroczenia terminu płatności bądź rozłożeniu na raty zaległości podatkowych, w skomplikowanych przypadkach do 2 miesięcy.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 12-04-2008 13:30 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 12-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 12-04-2008 13:30 |