Karta usługi nr 53.
Zbywanie nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych oraz udziałów Gminy Słupsk w drodze bezprzetargowej.
Wymagane dokumenty:
Osoby ubiegające się o nabycie nieruchomości lub udziałów w nieruchomości powinny złożyć pisemny wniosek (druk do pobrania w Biurze Obsługi Interesanta).
Termin załatwienia sprawy:
Postępowanie w ww. sprawach wszczyna się na wniosek zainteresowanych, bądź z urzędu. Po zakończeniu postępowania wyjaśniającego, polegającego na sprawdzeniu zapisów w ewidencji, zapisu w księdze wieczystej, przeznaczenia działki w planie, w razie potrzeby wykonania podziału geodezyjnego zlecamy wycenę i sporządzamy wykaz do sprzedaży podany do publicznej wiadomości. Wycenę poprzedza wpłata zaliczki na poczet kosztów przygotowania nieruchomości do sprzedaży. Po upływie terminu wywieszenia wykazu spisujemy protokół z rokowań, który jest podstawą do przeniesienia własności aktem notarialnym. Sprawy załatwiane są niezwłocznie, jednak trwają kilka miesięcy w zależności od wykonywanych czynności w sprawie. Odpowiedź o możliwości nabycia nieruchomości udzielana jest w terminie 30 dni. Sprawy dotyczące zbycia nieruchomości mają charakter cywilnoprawny. Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów na załatwienie wniosków.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 12-04-2008 14:33 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 12-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 12-04-2008 14:33 |