Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Redzikowo
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Karta Usługi Nr 50.

Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Formularze wniosków są dostępne w Urzędzie Gminy Słupsk w Biurze Obsługi Interesanta – pokójnr 1 lub w Internecie na stronie BIP Urzędu Gminy Słupsk.

Załączniki do wniosku:
1.1Jeden oryginał + 2 egz. kopii mapy zasadniczej (sytuacyjno – wysokościowej) w skali 1:500 lub 1: 1000 ( w przypadku inwestycji liniowych dopuszcza się skalę 1:2000) obejmującej obszar wokół działki(-ek) objętej wnioskiem, w odległości nie mniejszej niż trzykrotna szerokość działki(-ek), lecz nie mniej niż 50 m.

Uwaga:
W sytuacji braku mapy zasadniczej dopuszcza się mapę katastralną w skali 1:500 lub 1:1000 z adnotacją Ośrodka Zasobów Geodezyjnych i Kartograficznych o braku mapy zasadniczej na ten teren.

2.2 Charakterystyka planowanej inwestycji w formie opisowej i graficznej.
2.3 Ocena oddziaływania inwestycji na środowisko – tylko w przypadku, gdy inwestycja może pogorszyć stan środowiska lub jest szczególnie szkodliwa dla środowiska i ludzi.
2.4 Oświadczenie właściwego zarządcy sieci o możliwości wykonania uzbrojenia technicznego terenu, co zostanie zagwarantowane w drodze umowy z inwestorem tj.:
- w zakresie zaopatrzenia inwestycji w wodę i odprowadzenie ścieków – oświadczenie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach,
- w zakresie zaopatrzenia inwestycji w energię elektryczną – oświadczenie ENERGA – Operator S.A Gdańsk, Oddział Słupsk.

W zależności od potrzeb:
2.5 Pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu wnioskodawcy. Pełnomocnik dołącza oryginał lub urzędowo poświadczoną kopię pełnomocnictwa zgodnie z art. 33 § 1 i § 3 KPA,
2.6 Dokument potwierdzający służebność gruntową gwarantującą dostęp do drogi publicznej.
2.7 W przypadku inwestycji liniowej należy dołączyć wykaz działek, przez które inwestycja przebiega oraz ich właścicieli.
3. Dowód zapłaty wymaganej opłaty skarbowej.

Termin załatwiania sprawy:
Procedura załatwienia sprawy trwa od jednego do dwóch
miesięcy, w zależności od stopnia złożoności sprawy
i oczekiwania na uzgodnienia projektu decyzji z organami wymienionymi w ustawie.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Stawiszyński 12-04-2008 14:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 12-04-2008
Ostatnia aktualizacja: - 12-04-2008 14:52