Karta usługi Nr 42.
Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów w przypadku w przypadku gdy wnioskodawcą jest inwestor w związku z planowaną inwestycją.
Wymagane dokumenty:
- wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów;
załączniki
- szczegółowa inwentaryzacja zieleni z zaznaczeniem na mapie drzew/krzewów przeznaczonych do usunięcia;
- projekt zagospodarowania działki;
- decyzja Urzędu Gminy w Słupsku o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
- w przypadku gdy posiadacz nie jest właścicielem – wymagana jest zgoda właściciela oraz jego upoważnienie do występowanie z wnioskiem;
- w przypadku posesji stanowiącej współwłasność, wymagana jest zgoda wszystkich współwłaścicieli.
Termin załatwienia sprawy:
Do jednego miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane do dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 12-04-2008 15:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 12-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 12-04-2008 15:26 |