Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 euro. GOPS/ZP/1/2006. Usługa dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku w 2007r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1.Nazwa i adres zamawiającego:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku
ul. Sportowa 9 A
76-200 Słupsk
Telefon/fax - (0-59) 840-16-82 , (0-59) 847-51-33
Email: gops@slupsk.ug.gov.pl
http://bip.slupsk.tensoft.pl
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.slupsk.tensoft.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku w 2007r.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 55.32.10.00-6 – usługa przygotowania posiłków 55.52.00.00-1 – usługa dostarczenia posiłków.
4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i dowiezienie gorącego posiłku uczniom szkół oraz osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku (posiadającym decyzję na dożywianie) dla około 500 osób dziennie z wyłączeniem wakacji, ferii, i dni wolnych od nauki tj. przez 190 dni w roku. Gorący posiłek wydawany będzie 5 razy w tygodniu w postaci obiadu jednodaniowego, w tym:
1) dwa razy w tygodniu : zupa z wkładką + pieczywo ( kromka chleba lub bułka),
2) trzy razy w tygodniu: drugie danie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
4.3 Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
5. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dnia 12.02.2007r do 11.02.2008 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
6.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż:
1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku, realizowaną przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy;
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
6.3 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych usług dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 1 SIWZ,
4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie np. referencje;
5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - CENA - 100%
9. Miejsce i termin składania ofert:
9.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupsku ul Sportowa 9 A w terminie do dnia: 04.01.2007 r. do godz. 11:00.
9.2 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Słupsk ul. Sportowa 34 w pok. Nr 1 w dniu 04.01.2007 r. o godz. 11:30.
10. Termin związania ofertą: 30 dni.
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy poniższy adres skopiować i wkleić w wyszukiwarkę internetową, lub program wspmagajacy ściąganie plików internetowych):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/gops/pelnaSIWZ.pdf
1.Nazwa i adres zamawiającego:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku
ul. Sportowa 9 A
76-200 Słupsk
Telefon/fax - (0-59) 840-16-82 , (0-59) 847-51-33
Email: gops@slupsk.ug.gov.pl
http://bip.slupsk.tensoft.pl
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.slupsk.tensoft.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku w 2007r.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 55.32.10.00-6 – usługa przygotowania posiłków 55.52.00.00-1 – usługa dostarczenia posiłków.
4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i dowiezienie gorącego posiłku uczniom szkół oraz osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku (posiadającym decyzję na dożywianie) dla około 500 osób dziennie z wyłączeniem wakacji, ferii, i dni wolnych od nauki tj. przez 190 dni w roku. Gorący posiłek wydawany będzie 5 razy w tygodniu w postaci obiadu jednodaniowego, w tym:
1) dwa razy w tygodniu : zupa z wkładką + pieczywo ( kromka chleba lub bułka),
2) trzy razy w tygodniu: drugie danie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
4.3 Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
5. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dnia 12.02.2007r do 11.02.2008 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
6.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż:
1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku, realizowaną przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy;
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
6.3 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych usług dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 1 SIWZ,
4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie np. referencje;
5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - CENA - 100%
9. Miejsce i termin składania ofert:
9.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupsku ul Sportowa 9 A w terminie do dnia: 04.01.2007 r. do godz. 11:00.
9.2 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Słupsk ul. Sportowa 34 w pok. Nr 1 w dniu 04.01.2007 r. o godz. 11:30.
10. Termin związania ofertą: 30 dni.
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy poniższy adres skopiować i wkleić w wyszukiwarkę internetową, lub program wspmagajacy ściąganie plików internetowych):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/gops/pelnaSIWZ.pdf
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 24-04-2008 14:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 24-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 24-04-2008 14:58 |