Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Redzikowo
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony pon. kwot okreslonych w art. 11 ust. 8. GOPS - 2/ZP/2007. Usługa dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku w latach 2008 - 2010r.

GOPS - 2/ZP/2008

Słupsk 07.01.2008r.

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
UL. SPORTOWA 9a
76-200 SŁUPSK
0-59) 840-16-82 , (0-59) 847-51-33

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzony na podstawie art. 5 ww. ustawy w procedurze krajowej na:

„usługę dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku w latach 2008-2010.”

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupsku, przy ul. Sportowa 9a, 76-200 Słupsk, w pok. nr 4.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl
3. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące tj. od dnia 12.02.2008r do 11.02.2010 r.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku w latach 2008-2010.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 55.32.10.00-6 – usługa przygotowania posiłków 55.52.00.00-1 – usługa dostarczenia posiłków.
4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i dowiezienie gorącego posiłku uczniom szkół oraz osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku (posiadającym decyzję na dożywianie) dla około 450 osób dziennie z wyłączeniem wakacji, ferii, i dni wolnych od nauki tj. przez 190 dni w roku. Gorący posiłek wydawany będzie 5 razy w tygodniu w postaci obiadu jednodaniowego obejmującego drugie danie.
4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
4.4 Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
4.5 Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości maksymalnie 5% wartości zamówienia podstawowego.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
5.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał, iż:
1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku, realizowaną przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy;
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
5.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy usta­nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
5.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
5.3.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.3.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 6.0 niniejszej SIWZ.
5.3.3 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
5.4 Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Pod­wykonawcom.
6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych usług dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1. ppkt 1 SIWZ,
4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie np. referencje;
5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA - 100%.
9. Miejsce i termin składania ofert:
9.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku, przy ulicy Sportowej 9A, 76-200 Słupsk, w pokoju nr 4 w terminie do dnia: 14.01.2008r. do godz. 11:00.
9.2 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34 pokój nr 1 (sala konferencyjna), w dniu 14.01.2008 r. o godz. 11:30.
10. Termin związania ofertą: 30 dni.
11. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Anna Zadka - tel. 0(59) 840-16-82 .
12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/zywieniegops/pelnaSIWZ.pdf

UWAGA!!!

Słupsk 10.01.2008r.

GOPS-2/ZP/2008

Wszyscy Wykonawcy

WYJAŚNIENIE DO SIWZ
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na:
usługę dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku w latach 2008 -2010r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku jako Zamawiający w przedmiotowym przetargu, informuje Wykonawców o sprzeczności Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (pkt. 11 SIWZ) oraz ogłoszeniem zamieszczonym na stronie Zamawiającego (pkt. 9), w zakresie terminu złożenia ofert oraz ich otwarcia. Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym u Biuletynie Zamówień Publicznych obowiązujące są poniższe terminy:
termin złożenia ofert: 14.01.2008r., godz. 11.00.
termin otwarcia ofert: 14.01.2008r., godz. 11.30.

W dniu dzisiejszym treść ogłoszenia oraz dokumenty zamieszczone na stronie Zamawiającego (SIWZ) zostały poprawione i dostępne są pod dotychczasowymi adresami.

Pozostałe warunki oraz ustalenia zawarte w SIWZ pozostają bez zmian.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Stawiszyński 24-04-2008 19:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-04-2008
Ostatnia aktualizacja: - 24-04-2008 19:02