Przetarg nieograniczony pow. 206 000 euro do 5 150 000 euro. KZ-341/18/08. Remont oraz przebudowę budynku Zespołu Szkół w miejscowości Siemianice – Gmina Słupsk.
KZ-341/18/08
Słupsk 31.03.2008r.
G M I N A S Ł U P S K
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
wartości szacunkowej, która przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206 000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro, realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:
„remont oraz przebudowę budynku Zespołu Szkół w miejscowości Siemianice – Gmina Słupsk”
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13 – koszt 100 zł.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiot przetargu obejmuje remont oraz przebudowę budynku Zespołu Szkół w miejscowości Siemianice – Gmina Słupsk (CPV: 45453000-7):
1) roboty rozbiórkowe,
2) wymiana pokrycia dachu,
3) murowanie kominów,
4) wewnętrzne roboty sanitarne,
5) wewnętrzne roboty elektryczne,
6) wewnętrzne roboty budowlano – wykończeniowe,
7) zmiana przeznaczenia użytkowania części pomieszczeń,
8) roboty budowlane nowo projektowane.
4. Szczegółowy zakres prac zawierają:
1) przedmiary robót dla remontu (wraz z aneksem) – zał. nr 6 do SIWZ.
2) przedmiary robót dla przebudowy – zał. nr 7 do SIWZ.
3) STWIORB dla remontu – zał. nr 8 do SIWZ.
4) dokumentacja projektowa dla przebudowy – zał. nr 9 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7. Termin wykonania zamówienia: do 28.02.2009r.
8. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzy roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
2) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a) posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w
branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,
b) są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
10. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 8 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 12.0 niniejszego ogłoszenia,
3) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
12. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie,
5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
6) uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu,
7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
13. Zamawiający żąda wadium w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).
14. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
15.Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Danuta Terpiłowska - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 54) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
16. Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
17. Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 22 kwietnia 2008r., o godz. 13.00.
18.Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 kwietnia 2008r., o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
19. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
21. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
22. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
23. Zamawiający planuje spotkanie Wykonawców w dniu 15.04.2008r.
Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/pelnaSIWZ.pdf
W wersji elektronicznej przedmiary dla remontu (wraz z aneksem) - dostępne są pod poniższym adresem (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):
Spakowany plik zawiera przedmiary dla:
1. Roboty remontowe wewnętrzne i wymiana pokrycia dachu w części budynku szkoły w Siemianicach.
2. Aneks, który stanowi jednolitą całość z powyższym dokumentem.
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/przedmiary_dach.zip
W wersji elektronicznej przedmiary dla przebudowy - dostępne są pod poniższym adresem (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):
Spakowany plik zawiera przedmiary dla:
1. Branża budowlana.
2. Branża elektryczna.
3. Branża sanitarna.
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/przebud_przedmiary.zip
W wersji elektronicznej projekt budowlany nadbudowy - dostępny jest pod poniższym adresem (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):
Spakowany plik zawiera części projektu:
1. Branża budowlana,
2. Branża elektryczna,
3. Branża sanitarna,
4. Informacja BIOZ,
5. STWiORB dla wszystkich branż.
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/projekt_bud.zip
W wersji elektronicznej STWiORB dla remontu - dostępny jest pod poniższym adresem (plik jest w formacie PDF - do otworzenia pliku wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/STWiORB_dach.pdf
Słupsk 31.03.2008r.
G M I N A S Ł U P S K
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
wartości szacunkowej, która przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206 000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro, realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:
„remont oraz przebudowę budynku Zespołu Szkół w miejscowości Siemianice – Gmina Słupsk”
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13 – koszt 100 zł.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiot przetargu obejmuje remont oraz przebudowę budynku Zespołu Szkół w miejscowości Siemianice – Gmina Słupsk (CPV: 45453000-7):
1) roboty rozbiórkowe,
2) wymiana pokrycia dachu,
3) murowanie kominów,
4) wewnętrzne roboty sanitarne,
5) wewnętrzne roboty elektryczne,
6) wewnętrzne roboty budowlano – wykończeniowe,
7) zmiana przeznaczenia użytkowania części pomieszczeń,
8) roboty budowlane nowo projektowane.
4. Szczegółowy zakres prac zawierają:
1) przedmiary robót dla remontu (wraz z aneksem) – zał. nr 6 do SIWZ.
2) przedmiary robót dla przebudowy – zał. nr 7 do SIWZ.
3) STWIORB dla remontu – zał. nr 8 do SIWZ.
4) dokumentacja projektowa dla przebudowy – zał. nr 9 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7. Termin wykonania zamówienia: do 28.02.2009r.
8. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzy roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
2) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a) posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w
branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,
b) są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
10. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 8 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 12.0 niniejszego ogłoszenia,
3) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
12. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie,
5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
6) uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu,
7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
13. Zamawiający żąda wadium w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).
14. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
15.Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Danuta Terpiłowska - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 54) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
16. Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
17. Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 22 kwietnia 2008r., o godz. 13.00.
18.Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 kwietnia 2008r., o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
19. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
21. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
22. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
23. Zamawiający planuje spotkanie Wykonawców w dniu 15.04.2008r.
Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/pelnaSIWZ.pdf
W wersji elektronicznej przedmiary dla remontu (wraz z aneksem) - dostępne są pod poniższym adresem (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):
Spakowany plik zawiera przedmiary dla:
1. Roboty remontowe wewnętrzne i wymiana pokrycia dachu w części budynku szkoły w Siemianicach.
2. Aneks, który stanowi jednolitą całość z powyższym dokumentem.
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/przedmiary_dach.zip
W wersji elektronicznej przedmiary dla przebudowy - dostępne są pod poniższym adresem (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):
Spakowany plik zawiera przedmiary dla:
1. Branża budowlana.
2. Branża elektryczna.
3. Branża sanitarna.
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/przebud_przedmiary.zip
W wersji elektronicznej projekt budowlany nadbudowy - dostępny jest pod poniższym adresem (plik spakowany jest w formacie ZIP należy rozpakować i użyć do otworzenia poszczególnych dokumentów program Acrobat Reader – format PDF):
Spakowany plik zawiera części projektu:
1. Branża budowlana,
2. Branża elektryczna,
3. Branża sanitarna,
4. Informacja BIOZ,
5. STWiORB dla wszystkich branż.
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/projekt_bud.zip
W wersji elektronicznej STWiORB dla remontu - dostępny jest pod poniższym adresem (plik jest w formacie PDF - do otworzenia pliku wymagany jest program Acrobat Reader):
http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/ZSsiem_rem/STWiORB_dach.pdf
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 24-04-2008 19:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 24-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 24-04-2008 19:28 |